+420 606 503 741
Most

Nejčastější otázky a odpovědi

Jak Vás mohu kontaktovat ?

Můžete nezáváznou poptávkou přes náš formulář. Nebo přes email info@psapohlidame.cz Lze i telefonicky na čísle +420 606 503 741. Před finálním objednáním služby si s Vámi a Vašim psem sjedná osobní schůzku přímo majitel firmy, kde se domluví podmínky spolupráce.

Jaká je Vaše pracovní doba?

Dá se říct 24/7. Primárně ale od 8:00-20:00 ohledně venčení psů. Každopádně se snažíme vyhovět všem časovým požadavkům zákazníka a upravit časový rozvrh individuálně dle našich kapacit. K hlídání psů u nás doma či u Vás záleží na kapacitním vytížení, proto je lepší si naše služby objednat s časovým předstihem. Jsme zastánci kvality nad kvantitou.

Jak dlouho dopředu je potřeba udělat rezervaci Vašich služeb?

Samozřejmě se snažíme vyjít vstříc všem zákazníkům a poptávce. Ale naše kapacity nejsou neomzené, proto je lepší si naše služby objednat alespoň týden dopředu, jinak nemůžeme zaručit plné využití našich služeb.

Proč využít Vaše služby a ne psího hotelu?

Jsme jedinou firmou v Mostě a okolí, která nabízí profesionální a individuální přístup k Vašim psům. Hlídáme jednoho, maximálně dva psy na jednom místě s nepřetržitým dohledem. Individuální hlídání nebo venčení nabízí psovi neustálou pozornost a dohled nad ním. Nezávíráme psy v žádném případě do kotců nebo klecí. U nás nehrozí riziko nákazy od ostatních psů například svrabem nebo psincovým kašlem.

Proč pes nedostane Vaší stravu?

Rychlé změny ohledně stravy není pro psa nejvhodnější řešení, proto vyždadujeme vlastní stravu na kterou je zvyklý, aby nedocházelo k případným zdravotním potížím například k průjmu. Lze i uvařit speciální stravu na požadavky zákazníka. Samozrejmě lze využít stravu od nás ( za příplatek ), záleží jen na domluvě se zákazníkem.

Musí můj pes splňovat nějaká pravidla před svěřením do Vaší péče?

Mít očkovací průkaz a platné očkování proti vzteklině, parvoviróze a psince. Pokud pes trpí nějakou nemocí, je třeba předložit při předání zprávu od veterináře s potvrzením, že nemoc není infekční. Pokud pes bere léky nebo má alergii, potřebujeme znát veškeré informace.

Co máme zabalit s sebou pro hlídání psa?

  • obojek a vodítko, popřípadě kšíry
  • náhubek pro agresivnější psy
  • stravu na kterou je pes zvyklý
  • pelech jestli je pes zvyklý spát v něm nebo odpočívat
  • oblíbenou hračku nebo věc
  • očkovací průkaz
  • denní stravovací harmonogram, v jaké časy máme psa krmit
  • obleček do špatného počasí, pokud je pes zvyklý
  • léky, pokud pes nějaké bere
  • pro hárající feny přibalte hárací kalhotky a vložky
  • pro štěňata více hraček

Máte sjednané nějaké pojištění?

Ano máme sjednané pojištění, které kryje škody na zdraví, majetku a svěřených psů. Pojištění kryje i převoz psů autem.

Uzavíráte se zákazníky smlouvu o hlídání nebo venčení psa?

Ano s našimi zákazníky sepisujeme při předání smlouvu o ubytování, hlídání a venčení psa.Ve smlouvě jsou sepsány podmínky, na kterých se společně domluvíme na osobní schůzce při objednání našich služeb.

Vystavujete nějaké potvrzení o předání klíčů od zákazníkova bytu či domu?

Ano vystavujeme předávací protokol na klíče od Vašeho bytu či domu. Klíče opatrujeme vždy na bezpečném místě. Ke klíčům má přístup pouze majitel firmy. Klíče vracíme z hlediska bezpečnosti Vašeho majetku pouze do vlastních rukou zákazníka. Z tohoto důvodu neakceptujeme žádosti o předání klíčů do schránek, k sousedům nebo zanechání přímo v bytě.

Jak se u Vás platí?

Na náš ceník se můžete podívat zde. Záleží na službě, zda li se jedná o jednorázové venčení nebo hlídáni. Nebo také o dlouhodobou spolupráci. Na přesné ceně a úhradě buď v hotovosti nebo na fakturu se domluvíme na osobní schůzce( zatím neakceptujeme platbu kartou ).

Co když při dlouhodobém hlídání u Vás propukne u psa nějaká nemoc a majitel je pryč?

Spojíme se s majitelem telefonicky a domluvíme se na dalším postupu. Pokud majitel není k zastižení a případ je urgentní a akutní tak bereme psa k veterináři, kde se domluví eventuélní léčba. O zdravotním stavu je majitel nepřetržitě informován.

Venčíte psy na vodítku nebo na volno?

Vše je o domluvě se zákazníkem dle jeho přání. Jinak zásadně venčíme pro bezpečnost psa na vodítku. Na hraní si se psem máme k dispozici velkou zahradu, kde není problém psa bezpečně vypustit bez vodítka.

Je opravdu nutné venčit psa každý den?

Zajisté. Čím více se Váš pes pohybuje, tím bude šťastnější, zdravější a lépe se chovat. Vědecké studie naprosto jasně prokázaly, že krátké vyvenčení ráno a večer je zcela nedostatečné a pokud chcete aby Váš pes prožil plnohodnotný šťastný a hlavně zdravý život, je alespoň jedna dlouhá procházka denně naprosto nezbytná.

Mám dva psy, musím za obě platit plnou cenu?

Ne, za druhé zvíře majitele účtujeme vždy nižší cenu viz náš ceník.

Pohlídáte i zraněného psa nebo po operaci ?

Ano, zajisté. Dokážeme pohlídat i psa se zdravotním omezením, jak u nás nebo u Vás doma.

Kde bude můj pes po dobu hlídání?

Váš pes bude u nás doma v teple a bezpečí v Mostě, kde máme dispozici více míst s nepretržitým dohledem našeho týmu. Vždy se jedná o nekuřácké místo, bez nebezpečných předmětů kvůli bezpečí Vašeho psa ( venčíme výhradně v přírodě ). V případě hezkého počasí lze využít naší zahradu v Rudolicích a při delších pobytech je možnost odvést psa na náš barák u Rakovníka, kde je o pejska postaráno celý den venku a večer doma.Vše záleží na domluvě s majitelem psa.

Jak je to se zrušením služeb a storno poplatky ?

V případě, že objednávku zrušíte méně než 24 hodin před zamluveným termínem, nebudeme Vám fakturovat žádný poplatek. V případě zrušení služeb déle než 24 hod. před zamluveným termínem Vám budeme fakturovat storno poplatek viz náš ceník.

+420 606 503 741